mercoledì 6 aprile 2011

Afslanking «Photofocus

img class=”aligncenter size-full wp-image-13755″ title=”_X5D3052_HDR” src=”http://photofocusblog.files.wordpress.com/2010/11/x5d3052_hdr.jpg?w=500&h=333″ alt=”" width=”500″ height=”333″ /><
Degenen die mij kennen zou dit mij denken te gaan op een dieet – dat zou een geweldig idee zijn, behalve het zou bemoeien met mijn baan als voorzitter van de Horizontaal Challenged Fotografen van Amerika. Maar een plaats waar ik ben down afslanken is in de versnelling afdeling.

Ik ben niet per se het wegwerken van een van mijn spullen, maar ik ben veel meer kieskeurig deze dagen over wat ik meenemen naar het veld. Afhankelijk van het soort werk dat ik doe, kan ik breng meer dan ik nodig om de algemene locatie als back-up. Maar in het veld, eigenlijk schieten, ik ben het naderen van dingen heel anders dan ik gewend was.

Ik heb alle coole camera's, lenzen, tassen en gadgets. Ik heb te veel van dat spul en ik ben beginnen te realiseren kan een afleiding zijn. De uitvoering teveel kan bijna net zo erg zijn als niet genoeg. Wanneer geprobeerd wordt om alle uitrusting en accessoires te beheren wordt een afleiding, wat goed is het?

Een deel van mijn nieuwe aanpak is simpelweg gebaseerd op noodzaak. Ik ben niet zo jong en sterk als ik vroeger. Het dragen van een stelletje van het vistuig de hele dag kan al voldoende zijn vermoeiend dat ik niet kan schieten zo lang als ik moet. Ik heb ook genoten van de nuances van het fotograferen met beperkte versnelling, zodat ik kan mezelf dwingen om meer creatief te zijn.

Soms is dit gewoon niet mogelijk. Als ik nog schieten bruiloften Ik zou op zijn minst al mijn spullen op de site. Ik zou niet dragen het allemaal rond in een keer, maar het zou er zijn. U moet back-ups voor kritische werken als dat.

Maar op een korte trip naar New York voor Photo Plus Expo, Ik heb alleen bracht een camera body en een lens. En ik heb alle foto's die ik wilde krijgen. Ik kon altijd gebruik hebben gemaakt van een meer objectief, maar dat is niet het punt. het punt is om alle grote iconische foto's uit de jaren '50, '60 en '70 en dat ze waren gemaakt met veel minder vistuig onthouden dan we gewoonlijk te voeren rond deze dagen.

Ik ben geen voorstander van iemand anders nemen mijn aanpak. Ik ben alleen maar suggereren dat voor mij, ik heb gemerkt dat het vistuig is begonnen in de weg. Video nemen bijvoorbeeld. Ik fotografeer veel video. Ik heb alle coole video accessoires bekend voor de mens. Maar de laatste tijd, ik ga met een kale botten zetten (niet het opgeven van de O'Conner statief en vocht het hoofd, trouwens …) en het maken van grote dingen.

Het wordt gebruikt om me een uur om het opzetten van mijn spullen. Nu duurt het ongeveer 15 minuten. Dat de 45 minuten opnametijd. Ik kan schieten meer als ik breng minder.

Ik ben nog aan het experimenteren met deze. Ik ben met behulp van kleinere zakken, dat minder lenzen, met minder accessoires en voor het grootste deel, ik denk niet dat mijn fotografie heeft geleden.

Stuur me een tweet op Twitter ( http://www.twitter.com/scottbourne ) Om mij te laten weten wat u over dit denken. Heeft te veel versnelling gekregen in de manier van een goede foto voor u?

____
Dit bericht gesponsord door WHCC – Witte Huis Custom Kleur – Krijgt vijf gratis 8 × 10 afdrukken Van WHCC

Afslanking «Photofocus


Related Blogs

  • S & L Slimming Capsules, Nieuw-Workouts
  • S & L (Slim & Light voedingssupplementen) S & L (Slim & Light voedingssupplementen) іѕ tһе EERSTE gewichtsverlies pillen і ח tһе Filipijnen tһаt υѕе Hoodia Gordonii (P57) S & L іѕ een gewichtsverlies / gewicht onder controle te vullen tһаt gebruikt tһе eetlust onderdrukken vaardigheden οf Hoodia gordonii tο һеƖр consumenten te kunnen verlagen
  • Afslankpillen Reductil
  • Afslankpillen Reductil Reductil tabletten kan uw vermagering sneller artikel. Hoe overgewicht moet je zijn voor uw huisarts om u presrbe het wat is Reductil Reductil Reductil fit abt Reductil wiki kopen sibutramine Reductil Reductil Reductil forums beste prijs te kopen Reductil Reductil tabletten effecten Reductil vermagering. Belang van afslankpillen Reductil (sibutramine) vermageren pillen online om
  • Afslanken doe Patches Werk?, Fit 4 Elegance
  • Als je nieuw bent hier, kunt u zich abonneren op de RSS-feed . Dank u voor uw bezoek! Net als de nicotinepleister, maar voor lijners, vermagering patches stok op de huid als een Band-Aid.

Random Tags:
dr.jian thee ervaring met chinese thee van jian ervaren met dr. jiang chinese afslankthee dr jian chinese afslankthee ervaring dr jian thee review dr jiang chinese tea ebay dr. jiang chinese afslankthee ervaring dr jian chinese afslankthee dr. jiang chinese afslankthee recensies dr jiang chinese tea review dr jiang chinese thee ervaringen dr. jian tea ervaringen chinese afslankthee van dr jian ervaringen dr. jian chinese thee jian thee fruta planta ervaringen